Maaf saya tersalah " awak woman sangat"

Tadi aku bukak " Fb " sekali ade orang bagi mesej..and add friend...aku pun bukak.... aku tengok gambar dia... cam ni...





sebab semua pose gambar dia cam ni...aku comment lah pic dia..aku cakap " Chantek kakak"...

sekali dia balas ini lah....

"sy bukan kakak...sy rockers...sbb sy main gitar , band boy..tu rmbt panjng...semua lagu sy layan..sbb band org kahwin...rockers..rmbut panjg sbb band rock bkn dangdut... pendekar rmbut pnjng sbb x tau knpe..pendekar dulu2 rmbt panjg...mungkin dia kakak jugak..hehehe???"

sorry yer cik abang...saya ingat awak pompuan..muka woman ok...sekali mat rock daaa....pengsan!!!!
3 Responses
  1. Ezul Najwan Says:

    alaaaa...aku malu taw die cakap mcm tu.... *malu sorok muka bawah bantal



  2. Ezul Najwan Says:

    cara dia komen macam tak marah je....hehe...nasib baik...kalau tak mmg dh kene maki dah aku....x0x0


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...