Selamat Hari Raya 2009

Hai semua.....
Di sini saya ingin memyusun 10 jadi memohom seribu kemaafan di atas kesilapan di dalam perbuatan saya selama ini dan keterlanjuran dalam pertuturan saya selama ini.

Pada raya tahun ini, saya beraya di kampung belah ibu saya terlebih dahulu yang terletak di Terusan, Negeri Sembilan. Erm... pada hari raya pertama seperti biaselah bangun pagi and then pergi solat sunat hari raya. After that my family and I took a picture di perkarangan rumah nenek saya.

On the 3rd hari raye, balik Penang pulak, raye kt kampung belah ayah pulak. Erm kat sana mmg best sikit la coz ade banyak orang dan sepupu pun ramai gak. But as usual, buat bodo sudah...... hahaha

Well, selamat hari raye semua...bye
have a nice day!!
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...