Musim beli henset baru!!!

Hello guys....

Sekarang ni semester 2 dah start. So elaun kitorang pun dah masyukkk!!! So ramai la yang beli henset baru. Banyak gak rrr kawan aku yang beli hp baru....Nokia la....Sony la....CSL la.... Aku jer yang x beli coz sayang ngan henset aku ni, lagipun baru je bli hp aku ni sebenarnye.


Kowang usha la poster kitowang ni...Bajet jer duta nokia. Tp actually sumer beli henset Sony Ericsson. Xbole bla....

But yang menyedihkan aku sejak-dua-menjak nih...henset aku buat problem la pulak. Member aku cakap battery aku yang ade problem. Huh....hope masalah hp aku ni x berterusan. Hp ku sayang...jangan la rosak...Aku sayang sangat kat ko. Ko lah yang pertama dan terakhir dalam hati ku. Ayat bajet orang sastera jek.....tapi cakap kat handphone. Hahaha....

But yang tulis kat poster tu....mengarot jer taw. Kitowang x layak la nk jadi duta nokia. Haha Kalo korang nak taw la kan dalam gamba tu aku sorang jer yang pakai henset NOKIA. Yang lain sumenye pakai Sony Ericsson. Maca dh jadi satu trend la plak....

Korang rase kan.... antara handphone NOKIA VS SONY ERICSSON....yang mana lagi bagus???

Vote for your own risk (mrepek ape tah) haha....

2 Responses
  1. The Glue Says:

    haha... bkn nset ko dulu pena peca kn??? ops... kantoi....


  2. Ezul Najwan Says:

    Uishh...!!! Cover rrr sikit bro....alamak kantoi plak


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...