Stress....Release Tension Ma....

Hurm hello everybody.....

Mmg dah lame giler la gua x update blog nih. Almaklumla busy giler. Skung ni dah masuk Semester2 (lagi terok kitorang kene blasah ngan lecture ngan silibus). Haih....mengeluh pulak. Itu la zul....sape suruh ko gatal masuk matrik ni. Ape-ape pun tinggal berape bulan jer lagi aku dok kat matrik neh, rase mcm sayang la pulak nak tinggalkan KMK nih. Bulan April 2010 aku dah habis 2 semester dan pada mase tu, bermula la kisah hidup aku yang baru. Amek degree ma...Xsaba ooo...hehe.

Ni nak kongsila sikit ngan kowang sumer, sbg student terutamanye budak matrik yang silibus nye banyak nak mampos but masa sangat-sangat-sangat terhad. Kitorang ni kekadang tension yang teramat sangat. Mane tak nye, aku ni budak sains fizik, lab report kene buat setiap minggu (repot fizik la...kimia la) Aiyo....pening mau pikir.....

Nak dijadikan cerite, pada satu malam yg indah....cewah...haha...ayat sastera la plak. Padahal mase SPM dulu BM dapat A2. Memalukan lorh...Shh....keep it secrete dude. Hah...membebel plak aku nih. Cite nye mcm ni, pada satu malam ni aku, rumet aku ngan kawan die ngan ramai lagi la sebenarnye stressss coz banyak sangat keje nak kene buat + xpaham lecture + etc. Stress giler pada malam tuh. Then kitorang nak release tension dgn merayap memalam bute sambil buat pozing maut....Sebijik mcm orang giler.....haha. Kalo x cayer kowang usha la gambar kt bawah nih :


Selain daripada tuh, kitowang ade gak merelease tension dengan cara "MAKAN". Hehe aktiviti menambah berat badan. Hahaha. Tgk la gamba neh :

Hurm.....macam tu la jadinya bila kitowang ni jadi giler. Hahaha....

Korang kalo ade cara release tension yang lagi bagus boleh rrr kongsi ngan kitowang sumer kat sini.

See you again. Daaa....
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...