First Week Holiday


Yahoooo.......happy.....holiday mood....yeeesssss!!!

First, i wanna wish happy holiday for all matric students. Now is mid sem2 break lol. For the first week start hari isnin aritu aku g keje lorh....keje kat tempat keje lame aku dulu. Erm....bos aku yg suruh aku keje kat sane jap sementara aku cuti nih. Dgn cepatnye aku fikir, bagus gak so nanti xde la boring sangat cuti asyik dok umah jer. Then aku trus agree rrr. Haha...poket pun tgh kering ni sbenarnye. Alamak!!! kantoi....Shhhhh!!!!

This time job i simple jer, just observe and bantu bos aku jer. Aku juga ditemani oleh sorang lagi best friend aku, name die Miera. Kawan ngan die lame dah sebenarnye....since form2 agi. Kebetulan plak die cuti. Die ni budak maskom kat UNISEL. But die ada sampai first week jer la. Second week nati tinggal aku sorang jer. Haha....sedeh kot.

Kpd balak mira : jgn jeles k. aku pinjam mira kejap jer. Kami xde pape k.

Inilah bos kami. Name die dah dekat ngan name aku lorh. Itu maknenye nnti aku pon leh jadi bos gak. Huhu....

On the next day, kitorang kuar plak menrayau ngan bos kitorang kat lowyat. Sampai jer sane, mcm biase la tp buat pelik mcm x biase. Fuh!!! ramainyer orang (buat-buat mcm x pernah sampai, padahal dh pernah bli barang kt sini).Sampai sane je dh dalam kol 4ptg kot. Then merayau situ sana sini n sampai tahap penat nk mampos, bru lah nak berambus dari mall tuh. Bnyk gak la bli barang. Dah la penat, ngantok n yg paling penting lapar siot. Then g makan kat "DOLL TOMYAM". Masuk jer...fuh...sejuk giler aircond dier. Tapi dh tgh laparnih. Order la...pe lagi. Tp restaurant ni mmg best. Order jer then dalam 5 minit sume dah siap. Kamipun makan la dgn lahapnye. Haha.
5 Responses
  1. secret admire Says:

    woww...i nk replace mira leh?
    love u ezul. muahhhh


  2. Semut Api Says:

    bgus2 keje elok2.nnti duit tu.... ehem2....haha


  3. Ezul Najwan Says:

    to asyraf : yela-yela. eh aritu kata dah halal kan??


  4. Anonymous Says:

    btul ke pnjam????hahahahahahahahahaha


  5. Ezul Najwan Says:

    pinjam aper wei....hahaha????
    ssshhhh!!!!!!!!!!!!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...