Kalau Binatang Pun Ada Facebook



Entry kali ini agak pelik sikit yer...ala-ala mengarut jugak la. Pernah tak korunk terfikir kalau binatang pon ada facebook?? Jeng-jeng-jeng.....so kat sini Najwan bagi contoh status apa yang mereka (binatang-binatang) akan tulis kat profile mereka :

Nyamuk :
Baru habis ronda rumah Ijoi… kenyang burp, Alhamdulillah. ..

Aedes:
Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam:
Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!!!

Cicak :
isteriku tersepit pintu

Kucing Betina:
Anak I yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.

Ayam :
Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk:
Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Kucing:
Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus:
Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

Katak :
malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

Ular :
rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing:
Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda:
Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura:
Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi.

Siput babi:
Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura-kura.

Babi hutan:
susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera:
semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah.

Tikus:
Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

Lalat:
Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong:
Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut.

Ikan laga:
Boring sey, duduk sorang2 dalam tangki ni.

Ikan parang:
Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok.

Ikan Jerung:
Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-( Sedih aku kalo mcm nie.

Ikan Sepat:
Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah.

Ikan Bilis:
Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana:
Cantik tak sisik I? Cantik kan ?

Ikan Mas Koki:
macam mana nak kurus nie?
Malulah perutku sangat buncit.


Haha....thats all...hope u all enjoy with this entry.

14 Responses
  1. imHepPie Says:

    masalahnya skang ramai da facebooker yg prangai sndri cam binatang...huihsss


  2. Ct DJa Says:

    hahahaha. nice one!! :) nak copy! ;p



  3. Mr.TN_SkY Says:

    ahaha..nice lol =_=


    Neway tuan tanah..ur request in exchange link alredi been approved ok? :-)

    3 Happiness Versus 1 Pain, Who will win???


  4. kelaka lar weyh...suke kot


  5. kelaka lar weyh...suke kot


  6. Ezul Najwan Says:

    hehehe....thanks semua



  7. kahkahkah..... nak copy!!!



  8. Unknown Says:

    entry ni memang sangat sangat comel lah kann. hehehe.



  9. yunk...i da saket perot gelak da nih...


  10. Ezul Najwan Says:

    xpe....gelak la lagi smpi keluar taik. haha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...