Ceritera Dongeng Nak Jadi Aliff Aziz


Kawan aku selalu tanye, Knape la kau ni minat sangat kt Aliff tu??? Bukan setakat kawan aku je yg tanye, adik aku pon turut join sekaki. Keluhan yg akan selalu diberikan "Haishh...Aliff Aziz lagi" Mcm dah xde artis lain ke yang kau minat???. haha Dengan rilex dan selambe nye aku jawab "Biarlahh". Nak taw knape aku minat sangat???



1. SENYUMAN DIA MEMBUATKAN SEMUA PEREMPUAN KELUAR AIR LIUR

Aku taw dan aku sedar bahawa senyuman aku tak manis dan langsung tak menggoda kalau nak dibandingkan dengan Aliff Aziz nih. Senyuman beliau boleh membuatkan semua perempuan "horny" dan cair, ditambah pula dengan lesum pipit dipipi...perghhh!!! KELAS KAU MARIA. haha. Contohnya mcm kejadian beberapa minggu lepas.
Lokasi : Kedai Makan

Aku : Berapa semua kak?

Akak Kaunter : semuanya RM7.20 dik


Aku : Ala...kira RM7.00 je lah kak. Saya xda duit pecah la


Akak Kaunter : Diam ja xbagi respon apa2 langsung


Aku : tergedik-gedik sambil tersenyum-senyum dgn harapan die bg diskaun 20sen


Akak Kaunter : Masih buat2 xtaw sambil membungkuskan kuehteow kungfu yg aq tapaw


Aku : Nah kak...RM7.00. [sebaik saja aku melangkah utk beredar dari gerai tu....tiba2]


Akak Kaunter : Adik lagi 20sen ngak cukup nih


Aku : buat muka pasrah je lah sambil bayar


So kesimpulannye aku dah fail nak tiru senyuman Aliff nih. Ape la yg menawan sangat senyuman die aku pon tak taw. Haishhh. Buat malu ja.

2. SUARA ALIFF AZIZ BOLEH MEMBUATKAN WANITA TIDUP LENA DI WAKTU MALAM

Suara si Aliff Aziz ni mmg sangat-sangat-sangat mujarab utk melembutkan hati semua wanita diluar sane, tak kira tua atau muda. Tapi kalau suara aku ni hanye boleh membuatkan telinga kamu bernanah sahaja. So kalau nak dibandingkan dengan Mr. Bean, suara dia pon kelakar dan xsedap jugak. Kesimpulannya aku dan Mr. Bean itu sama sahaja. [perasan jah]


3. ALIFF AZIZ HENSEM TAHAP CIPAN

Kalau mamat sekor nie lalu depan para gadis. Mesti semua pandang dye dan terseyum tahap mintak pelempang. Tapi kalau aku yang lalu depan para gadis. Mesti semua mula buat tak tahu je dan buat tak nampak sebab aku tahu diorang tak nak tambah dose pura pura nak senyum dengan aku dan diteruskan dengan mengumpat pada akhirnya.


4. ADA PADA DIA TAPI APA ADA PADA AKU

Bende nie paling buatkan aku sakit hati kat mamat sekor nie. Bile aku search je "Aliff Aziz" kat pakcik Google image, gambar pertama yang keluar adalah gambar nie.


Tapi bile aku Google name "Izzul Najwan" kat tempat yang same. Gambar pertama yang keluar adalah gambar nie.

OMG!!!! Buat aku takut ja....aku dok idop lagi ni, dia pi display gambaq kubur pasai pa...??

3 Responses
  1. Ezul Najwan Says:

    Entry ini diadaptasi dan diubahsuai daripada http://fahmiehyperlink.blogspot.com/


  2. Macam entry aku jer nie.hrmmm..


  3. Ezul Najwan Says:

    alamak....cetak rompak sikit


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...