Hafiz Zainal

Jeng-Jeng-Jeng. Secret Admirer?? No. Yeah I mean no no no. Eh wait a second, I think yes, but in other way, I do admirer him for his talent. Who was him? Kenal HAFIZ ZAINAL? ok kalau tak kenal boleh search kat youtube (Famous Amos Kotttt). Ok maaf over pulak. haha



Actually to be frank, saya lebih suka dengar dan tengok persembahan secara live atau cover. You know why? because from that saya akan dapat dengar nyanyian secara jujur and that's called "ORIGINAL" version. Sesetengah artis mungkin bila kita dengar nyanyian dia dalam radio macm "best giler" tapi bila dia nyanyi secara live, suara macam semacammmm je "no words can describe it".

Ohh alamak, lupa pulak nk cerita pasal Hafiz Zainal ni, ermmm actually xkenal pun, and to be frank saya baru ja tahu dia ni student pasum UM during my first year. Tahu pun sebab kawan yg bagi tahu. Okay nothing else to say, but now for serious I really don't know what had happen to me and his covers have become like "drug" to me that I'm addicted to. Setiap hari mesti maw dengar weh, tak tipu.

Nak taw cover apa?
Lagu : Pendam
Nyanyian Asal : Shahir Af8


And one more thing, I've just found out that I'm one of "The Lucky Tweet". Print screen by him. Happy gila nihhhh and again no words can ever describe how i feel right now XD



0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...