Idolaku....


TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD
Beliau boleh diibaratkan sebagai permata yang amat berharga bagi semua rakyat Malaysia. Jasa dan sumbangan beliau dalam memimpin negara ke arah kemajuan amatlah saya kagumi.


MOHAMAD ALIFF BIN AZIZ
Beliau lebih dikenali dengan nama Aliff Aziz dan merupakan pemenang Anugerah 2007 di Singapura. Kenapa saya minat dia??? 1st sbb umur kita sebaya (agak muda lah) tapi sudah berjaya menempah nama di persada seni bukan sahaja di Singapura malah di Malaysia, Brunei dan Indonesia. 2nd sbb I like his style. Stylo beb. Mmg xselekeh mcm kebanyakan artis muda kat Malaysia nih. 3rd sbb lagu dia mmg best lah....you Rocks!!!


ADAM LAMBERT
Woww...nama dia mmg tgh hot sekarang ni. Haha. Btw....aq minat die ni sbb lagu dia mmg best. Rambut dan mata dia sangat lawa. Aku suka style dia masa dia baru jadi artis. Tapi penampilan dia sekarang ni makin pelik dan makin hodoh.


JUSTIN BIEBER
Walaupun Justin Bieber ni xwujud sebenarnya....tapi aku tetap kagum dengan orang yg menyamar sebagai Justin Bieber ni....berani gila kot. Tp apa2 pun suara dia mmg best lah. Go go justin 4 eva!!!


2 Responses
  1. Semut Api Says:

    "perjuangan kita belum selesai, kerana hanya yang cekal dan tabah dapat membina mercu tanda bangsanya yang berjaya" - Dr M

    p/s : eh btol ke justin bieber tak wujud sebenarnye?


  2. Ezul Najwan Says:

    "melayu mudah lupa" - Dr M

    p/s : betoi...orang tua sebenarnya menyamar jadi justin bieber. tp die penjenayah sbenarnye


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...