The Ugly Truth About Me

SUKA MAKAN
Oh yeah...suka makan atau kuat makan??? ahahaha. U judge it OK.


KUAT TIDO
Dah la kuat tido....pastu suka bangun tido lambat.....haisshhh. Gmbar bawah ni adik aq yg tangkap sbb liat sangat nk bangun tido.


TAIK CICAK
Bukan suka taik cicak eh....tapi suka pakai baju warne taik cicak....maksud aq suka pakai warne hitam dan putih la...xsuka baju yg serabut dengan warna. 2 or 3 colours dah cukup


BAJET MAT SALLEH
Haha....sbenarnya xdak la perasan mcm mat salleh pown...rasa mcm bangla adelah....haha. Perasan mat salleh tu sbb suka pakai lens warna mcm-mcm such as grey, hazel, green, violet dan mcm2 lah...lepasni nk try warne biru plak ah. haha. Tudia collection lens aq yg terkini


BAJU MELAYU
Dengan sejujur-jujurnya saya mengaku bahawa saya xsuka pakai baju melayu. Y??? sbb baju melayu cepat panas, errr...i mean bukan baju tu yg panas, tapi aq ni yg panas. haha. So selalunya baju melayu ni pakai bila ada event ja rrr...raye. tu pon pakai sekejap ja


SKIN PROBLEM
Yeah!!! masalah yg serius sekali dan paling aku fed up....jerawat merata-rata kat muka. Mcm2 ubat dh letak, tp xelok jugak. Haishh...xtaw la nk buat mcm mana dah.

KOLEKSI KU KOLEKSI MU JUA
Aku ni muka Watson & Muka Guardian.....y?? sbb selalu perabis duit pi sana,,,beli tu beli ni.... aku suka beli minyak rambut, spay rambut, gel rambut....pakai sikit pastu beli yang baru. Minyak wangi pon mcm tuh jugak. Suka tukar-tukar. Mcm2 mak nenek lagi lah yg aq suka buat collection.


SERABAI DAN SEPAH
Aku sangat benci dan paling tak suka tgk orang yg serabai, pengotor dan suka buat sepah. Mmg aku anti gila dgn orang yg mcm nih. Ni gambar mase kat matrik dulu. Tersusun kan?? Haha sbb aku ni mmg sangat cerewet orangnya....dan sangat xsuka bnda yg xtersusun


Hurm....sampai sini je lah...penat dah nk pilih gmbar plus dh xde idea lagi dah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...