Sex Education in just 5minutes (17SX)

AMARAN :
Kepada adik2 yang berumur bawah dari 17 tahun adalah dilarang sama sekali untuk membaca entry kali ini. Tapi kalo korunk dh nak bace jugak, nk wat camne kan?? Aku xboleh larang.


Sex education ni aq rase xperlu diwujudkan pon kat sekolah kan?? Bukannye paham sangat pon sbb semuanya teori jah, lain lah kalau sex education ni diajar secara praktikal. [haha...gila apa nk wat praktikal kan??] Hurm....dulu time biologi masa form 4 ada lah belajar pasal reproduction ni suma; sperm la, ovary la....mcm2 ada....tp xde la expert mane pown [bersih suci kan otak aku] haha.

Selepas aku mintak si Mr. Google dan Mr. Wikipedia tolong aku untuk menerangkan pasal bende2 nih, baru lah aku paham. Nak taw camne??? Haa....tgk gmbr bawah nie :

Seks yang normal antara lelaki dan perempuan

Seks antara lelaki dengan lelaki

Seks antara perempuan dengan perempuan

Seks dengan kaum yang berlainan semestinya yg lebih gelaplah

seks dengan 1 perempuan dan ramai lelaki

Seks antara ramai perempuan dan 1 lelaki [ni yg syok jd laki nih]

Seks antara 1 lelaki dan 2 perempuan

Seks antara 2 lelaki dan 1 perempuan

Tuhan bagi dia anugerah sbb dapat yg besar punye

Seks dengan yg ada kemampuan yg kecil jer

Seks dengan tidak memakai kondom

Masturbasi atau buat sendiri bagi perempuan

Yang ini posisi tonggang terbalik

Yang ni kira sebagai perogol kanak-kanak

Menggunakan pil perancang

Seks dengan lelaki tua

Lelaki tua yang menggunakan ubat untuk kekal berfungsi

Masturbasi atau buat sendiri bagi lelaki

Mereka yg suka bertukar-tukar awek

Bagi lelaki yg sukakan hardcore atau lasak atau ganas

Mereka yang suka melanggan pelacur

Aku harap dengan penjelasan menggunakan gambar ni dapat membantu korunk yer.

2 Responses
  1. Anna Ahmad Says:

    melucah memang kerja kau ezul oi. haha


  2. Ezul Najwan Says:

    hahaha...mcm x biase plak. uhuhu


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...