Alasan Budak S.I.N.G.L.E


Hi guys....sebelum korunk meneruskan hasrat utk membaca etry kali ni, saya nk mohon maaf la kalau ade sesiapa yg terasa ya....tp najwan xdak maksud apa2 pown. just suka2 ja.


So entry kali ini pasal GBS [Geng Budak Single]. Entry kali ni najwan nk share sikit mengenai apakah alasan yg selalu diberikan oleh orang yg masih SINGLE bila ditanya atau diterjah dengan soalan2 mengenai COUPLE. So selalunya orang mesti tanye soalan yg panas mcm ni :

"Mane awek kau hah?? boleh aku add die kat fb"

"Kenape kau xde awek??"

"Eh kau xnak couple ker??"

"Awek ko orang mane??"

Kalau kat fakulti atau dewan kuliah pulak....[ni kes bosan dalam lecture hall lah ni] diorang mesti nak jugak tanye soalan panas mcm ni :

"Awek kau fakulti ape eh?? fakulti ni jugak??"

"Awek kau kolej berapa??"

Huhhh....itu sample soalan yang selalu ditanye je....so korunk nak taw ape jawapan yg selalu GBS bagi??? Haa....banyak.....semuanya cover line!!!

1. Aku baru clash semalam....awek aku curang....kuang asam punye pompuan.

2. Oh...ade....awek aku orang kedah. kitorang selalu msg je.

3. Mak aku xkasi bercouple-couple ni....haram!!! ko tak takot dose ker??? haiszz

4. No woman no cry

5. Aku suke single lah.

Bagus punye alasan kan??? sungguh cover line gitu. Huhu. Ade jawapan lagi panas taw....nk taw ape die??? Hurmmm...

SOALAN : Kau ade awek???

JAWAPAN : Tak!!! aku gay!!!

Pergh!!! Senang kan jawapan tu??? For sure lepas tu mmg orang tu dah takmau tanye lagi dah. haha. tapi silap2 ari bulan kene syarahan dan bebelan percuma plak kan??? huhu

So kalau orang tanye najwan plak camne eh??? Hurmm....Najwan cakap je camni :

"Sape lah nak kat aku ni....aku tak laku!!!...."

very simple answer rite??? huh...walaupon simple tapi ianye kenyataan...lol. ok. thats all....see ya

5 Responses
  1. Semut Api Says:

    saya gay, saya ok. haha


  2. Ezul Najwan Says:

    satni mai la sekumpulan tablik bg syarahan kat hang.....hahaha




  3. Anonymous Says:

    ahahahahhaha !! sumpah klaka !! =_="


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...